1403-01-11 12:15
367
0
89351
انتقاد فرمانده سپاه گرگان از کم‌کاری در بخش عفاف و حجاب؛

تفرجگاه‌های تعالی‌بخش مانع تهدیدات فرهنگی است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از کم‌کاری مسئولان فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب انتقاد کرد و گفت: تفرجگاه‌های تعالی‌بخش مانع تهدیدات فرهنگی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، محمود علیخانی صبح امروز در جلسه قرارگاهی امام حسن عسکری «ع» که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: اصلی‌ترین عامل سواستفاده دشمن، موضوع کم‌کاری مسوولان در بحث عفاف و حجاب است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن درصدد تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: دشمن با برنامه کار می‌کند و به دلیل آنکه نتوانست از طریق نظامی با ایران مقابله کند از طریق هدف قرار دادن فرهنگ عفاف و حجاب وارد میدان شد.  

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: کشور ایران در هشت سال دفاع مقدس و با دستانی خالی در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و یک وجب از خاکش را به دشمنان نداد و دشمن با نشانه گرفتن حیا و حجاب دختران و زنان ایرانی در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.

علیخانی با گلایه از کم‌کاری مسوولان فرهنگی در بخش عفاف و حجاب تاکید کرد: اصلی‌ترین عامل سواستفاده دشمن، موضوع کم‌کاری مسوولان در بحث عفاف و حجاب است نباید فراموش کنیم که دشمن به دنبال اندلسی کردن ایران است و می‌داند از طریق جنگ نظامی راهی از پیش نخواهد برد به سمت جنگ فرهنگی روی آورده است.  

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به اینکه تفرجگاه‌ها باید تعالی بخش و یاد خدا را را در اذهان پررنگ کند، افزود: متاسفانه به دلیل حضور اندک افراد بدحجاب در جامعه، مردم متدین و مومن شهرستان گرگان نمی‌تواند در تفرجگاه‌ها حضور پیدا کنند باید فضا را برای تمام افراد جامعه مهیا کنیم و قبح ماه مبارک رمضان و شبهای لیالی قدر شکسته نشود.

وی تصریح کرد: شهرستان گرگان با تقدیم یکهزار و ۴۰۰ شهید به عنوان شهر دارالمومنین گرگان شناخته شده است این شهرستان از نعمت قدمگاه امام حسن عسگری «ع» برخوردار است باید جامعه رنگ و بوی اسلامی به خود بگیرد.  

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.